Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ BLOG;

Ο τίτλος απλά μας καλεί να μοιραστούμε τη ζωή μας, γρήγορα και απλά…
Ποιος ο λόγος όμως να μοιραστούμε τη ζωή μας από ένα ακόμα μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο internet ;
Ο λόγος μάλλον φαντάζει απλός και απόλυτα κατανοητός. Το internet έχει κατακτήσει τους πάντες. Μικροί και μεγάλοι ενδιαφέρονται να μάθουν να χρησιμοποιούν το internet.. Και όσοι το χρησιμοποιούν ανακαλύπτουν συνεχώς τις όλο και περισσότερες ευκαιρίες που τους παρέχει.
Η πρώτη προσπάθεια που έκανα για να μάθω πως λειτουργεί ένα blog ήταν αρκετά χρόνια πριν. Όταν ακόμα δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστά και οι όσοι είχαν το προσωπικό τους blog το έκαναν απλά για να γράφουν τις σκέψεις  τους, τα παράπονά τους ή ο,τι άλλο τους ερχόταν στο μυαλό..
Στη συνέχεια ανακάλυψα ότι ένα blog μπορεί να προσφέρει πολλά παραπάνω.. Μάλλον δεν το ανακάλυψα εγώ το ανακάλυψαν οι υπόλοιποι που προσέφεραν πολλά παραπάνω στα blog τους.
Το δικό μου όμως blog, θέλω να έχει κάτι από μένα.. Ό,τι και αν είναι αυτό.. Θέλω όσοι παρακολουθούν το blog μου να είναι απλά σα να μιλάνε μαζί μου, να διαβάζουν αυτά που σκέφτομαι. Πολύ απλά αυτό το blog,  εγώ  το  δημιούργησα για να υπάρχει ένα μικρό αρχείο με όλα όσα μπορεί να σκεφτώ και να θέλω να μοιραστώ..
Ελπίζω να καταφέρω να ανταποκριθώ σε αυτό που έχω φανταστεί και όποιος από τους φίλους μου διαβάσει τα όσα γράφω εδώ απλά να τα απολαύσει …
Να είστε όλοι καλά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: