Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Η καλύτερη μέρα της ζωής μου… Ποια είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου;
 Η σκέψη και μόνο με άγχωσε και μου έφερε στο μυαλό εικόνες .. Πολλές εικόνες…Όμως αλήθεια ποια από  όλες αυτές τις εικόνες έφτιαχνε το σκηνικό της καλύτερης μέρας της ζωής μου;
Η ιδέα της αναζήτησης της ημέρας που θα ξεχώριζα από όλες αυτές που έχω ζήσει μέχρι τώρα μου ήρθε από ένα δημοσίευμα που έπεσε στα χέρια μου και έκλεινε με τη φράση οι καλύτερες μέρες είναι αυτές που δεν έχουμε ζήσει ακόμα.
Και τότε σκέφτηκα πόσο άσχημο είναι να μην αναγνωρίζουμε στις μέχρι τώρα στιγμές μας την ομορφιά και την ιδιαιτερότητα που έχει η καθεμία από αυτές.
Κάθε μέρα έχει και κάτι διαφορετικό, κάτι ξεχωριστό, κάτι που το ζούμε μια φορά και που αν δεν ζήσουμε τη μοναδικότητά του και δε την εκτιμήσουμε τότε σίγουρα η αναζήτηση της καλύτερης μέρας της ζωής μας δεν θα φέρει αποτελέσματα. Κάθε μέρα, κάθε στιγμή θα την απαξιώνουμε γιατί θα περιμένουμε να έρθει μια ακόμα καλύτερη, και όταν η καλύτερη έρθει εμείς θα κάνουμε πάλι το ίδιο λάθος και πάλι δεν θα αναγνωρίζουμε ότι αυτό που μόλις μας συνέβη έχει ανεκτίμητη αξία. 
Προσωπικά αν έπρεπε  να διαλέξω την καλύτερη μέρα της ζωής μου,δεν ξέρω ποια θα ήταν αυτή. Και αυτό όχι γιατί δεν έχω ξεχωρίσει τις όμορφες μέρες αλλά γιατί εκτός από τις όμορφες μέρες έχω ζήσει πολλές όμορφες  στιγμές. Στιγμές που έκαναν τις μέρες μου όμορφες και τις μέρες μου ιδιαίτερες.
Γιατί τι παραπάνω είναι η ζωή μας από στιγμές; Πολλές στιγμές  που γεμίζουν τις ώρες, τις μέρες, τους μήνες..τη ζωή μας. Μικρές στιγμές που μας γεμίζουν ευχαρίστηση για αυτά που ζούμε.
Για να χαρακτηριστεί μια μέρα ως η καλύτερη μέρα μας δεν χρειάζεται να έχει κάτι ξεχωριστό. Μην περιμένουμε να ζήσουμε κάτι υπερβολικά όμορφο και μοναδικό για να γίνει η μέρα μας η καλύτερη της ζωής μας.
Οι δικές μου μέρες που μπορώ να χαρακτηρίσω τις καλύτερες της ζωής μου δεν είχαν κάτι μοναδικό αλλά είχαν όμορφες στιγμές με ανθρώπους που ήθελα να έχω δίπλα μου. Γιατί πολύ απλά εμείς έχουμε τη δύναμη να φτιάχνουμε τις μέρες μας. Ο,τι ζούμε είναι αυτό που έχουμε επιλέξει να ζήσουμε είτε είναι συνειδητή επιλογή είτε όχι.. Η ζωή είναι γεμάτη από πολλές μικρές  χαρές που αν τους δώσουμε τη σημασία και την προσοχή που τους αξίζει θα καταλάβουμε ότι είναι λάθος να περιμένουμε να ζήσουμε την καλύτερη μέρα της ζωής μας
 Και αυτό γιατί έχουμε στιγμές ενώ όσα ζούμε είναι μοναδικά εμείς δεν τους δίνουμε την προσοχή που θέλουμε περιμένοντας να ζήσουμε κάτι μεγαλειώδες. Ποιος δεν θυμάται αναπολώντας τα παιδικά του χρόνια;  Τις σχολικές του κοπάνες; Τα πρώτα του ραντεβού; Τις πρώτες του διακοπές; Τη χαρά που είχαν όλα τα παιδιά όταν πήγαιναν εκδρομή ή την ημέρα που έκλειναν τα σχολεία για τις σχολικές διακοπές;  Αυτά είναι μερικές από τις πρώτες εικόνες που έρχονται στους περισσότερους ανθρώπους ως χαρούμενες στιγμές.
Ποιος πέρασε μια μέρα παίζοντας στη θάλασσα το καλοκαίρι ή με χιόνια στο βουνό και δεν τη θυμάται με ευχαρίστηση;  Ποιος ξέκλεψε μια μέρα από τη δουλειά του για να την περάσει με φίλους και πέρασε τέλεια;
Η ζωή μας κρύβει πολλές εκπλήξεις και πολλές στιγμές που μπορούν να κάνουν τις μέρες μας ιδιαίτερες και να τις κατατάξουν μέσα μας στις καλύτερες μέρες της ζωής μας.
Και αφού το αύριο είναι στο χέρι μας, ας μην αφήνουμε καμιά μέρα να πάει χαμένη . Ας τις κάνουμε όλες μοναδικές γιατί κάθε στιγμή είναι μοναδική και πάνω από όλα γιατί η ζωή μας είναι μοναδική…

Δεν υπάρχουν σχόλια: